Witajcie

W pierwszym wpisie wypadłoby się przywitać, tak więc WITAJCIE. Pewnie trafiliście tu przypadkiem (tak jak ja), ale mam nadzieje, że przystaniecie na chwilę i poświęcicie chwilę albo dwie na przeczytanie tego, co w mękach wyprodukowałem.  
Nie jestem mistrzem pióra (czy też klawiatury), ale w głębi duszy zawsze odczuwałem potrzebę podzielenia się swoimi przemyśleniami i wiedzą. Jako, że jestem lekarzem weterynarii i poza weterynarią nie znam się na wielu rzeczach, padło właśnie na tematy bezpośrednio z nią związane. Czemu by nie? Może dowiecie się
z pojawiających się tu postów czegoś nowego. Będę się wtedy cieszył. Jeśli nie, to będę miał chociaż okazję do wyżycia się twórczo i będę się cieszył mimo wszystko (chociaż mniej) :]

Na początek będzie o emocjach i o tym, dlaczego w gabinecie mówimy im stanowczo "Nie dziękuję, może następnym razem".

Komentarze