Podcast

Z myślą o podkaście zmagam się od jakiegoś czasu. Przesuwałem realizację w czasie. Głównie z braku wolnej chwili i lenistwa, gdy już ją miałem. W końcu jednak zebrałem się w sobie i nagrałem pierwszy próbny odcinek.

Samo nagrywanie nie jest wielkim wyzwaniem. Masz scenariusz i gadasz do mikrofonu. Mimo to podejść i poprawek miałem kilka. A schody zaczęły się dopiero później. Obrabianie tego co nagadałem, do formy w miarę przyswajalnej to wiele godzin pracy. Bardzo wiele godzin! Czy się opłacało? Oceńcie sami.

Zapraszam:

https://open.spotify.com/show/7qvOrpETpS115Xz4cpK54I?fbclid=IwAR3KAsK2YtDy8e6zPrH_-YtU5bRqMEETwH7qT9pKabZGqF-ClsJvDMoOOkg


https://soundcloud.com/ukasz-ebek-739325629/czlowiek-tez-zwierze-odc-1-nie-badz-dupkiem?fbclid=IwAR3wKuSSAafxbFzx-Oys_b2UblIlET8mIFNQnyeEd-7FYewNtrVIaXryR1s


Wkrótce pojawi się także na innych popularnych platformach. Mam nadzieję, że do usłyszenia. 

P.S.

Jest wiele niedociągnięć. Wybaczcie mi jednak. Ja totalnie nie wiem, jak to robić ;) 




Komentarze